Aktuálne organizujeme

O nás

Elektronické trhovisko - verejné obstarávanie podlimitných zákaziek od 1. 3. 2015

Pripravovaná realizácia
Termín: 21. Apríl 2015
Miesto: Galanta, veľká zasadačka MU
Cena: 99 EUR (Nie sme platca DPH.)
Kontakt: tel.: 0907 581 900
Informácie: e-mail: akademials@akademials.sk, akademials@seznam.cz

Program:

Elektronický kontraktačný systém – Elektronické trhovisko

Postupy a procesy zadávania zákaziek bežne dostupných na trhu s využitím elektronického trhoviska

1.      Ciele a výhody Elektronického trhoviska pre objednávateľov/dodávateľov

-          Povinné osoby využívať pri zadávaní zákaziek bežne dostupných na trhu postupy s využitím elektronického trhoviska

-          Predmety bežne dostupné na trhu –definícia,  finančné limity

2.      Registrácia na elektronickom  trhovisku – praktická ukážka  priamej registrácie a pridania poverenia

-          Registrácia objednávateľa

-          Registrácia  dodávateľa, podmienky pre registráciu

-          Registrácia verejnosti a pozorovateľa

-          Poverenia (pre zamestnancov, tretie osoby), kompetencie a zodpovednosť poverenej osoby

3.      Registre  na elektronickom trhovisku, vyhľadávania podľa zadaných inštitútov

-          Obchodovanie

-          Knižnica - karanténa

 4.      Vytváranie základných dokumentov a  formulárov na elektronickom trhovisku  - praktická ukážka vytvorenia týchto dokumentov:

-          Opisný formulár

-          Objednávkový formulár

-          Ponukový formulár, kontraktačná ponuka

-          Zmluvný formulár, zmluva

 5.      Zadávanie zákazky – vyhlásenie obchodu objednávateľom, úkony spojené so zadávaním podlimitnej zákazky s predmetom bežne dostupným na trhu  s využitím elektronického trhoviska (§ 96, § 97 a § 98)

-          Potvrdenie predbežne akceptovanej ponuky

-          Vytvorenie objednávky – objednávkový formulár

-          Výber opisného formuláru z knižnice,  vytvorenie objednávkového formuláru

-          Vytvorenie opisného formuláru, karanténa a vytvorenie objednávkového formuláru

-          Zmluvný formulár

-          E- aukcia pri tovaroch

-          Uzatvorenie zmluvy

-          Protokol o zadávaní zákazky

-          Praktická prezentácia zadávania podlimitnej zákazky bežne dostupnej na trhu s využitím  ET z pohľadu rozdielnosti jednotlivých postupov

 

6.      Aktívna účasť dodávateľov na elektronickom trhovisku/ponuky

-          Opisný formulár

-          Obchodná ponuka

-          Kontraktačná ponuka

-          Postavenie obchodnej ponuky ako predbežne akceptovanej ponuky

-          Uzatvorenie zmluvy

 

7.      Postupy zadávania zákaziek s využitím elektronického trhoviska, podmienky ich použitia  a rozdiely v jednotlivých postupoch –

Postup podľa § 96 zákona o verejnom obstarávaní

Postup podľa § 97 zákona o verejnom obstarávaní

Postup podľa § 98 zákona o verejnom obstarávaní

 

8.      Priebeh obchodovania, štatistika obchodov, sledovanie finančných limitov cez CPV
9.      Počítanie lehôt v procese zadávania podlimitných zákaziek s využitím elektronického trhoviska  (lehoty na predkladanie ponúk, určené  minimálne lehoty na plnenie, termíny a lehoty e-aukcie)

 

10.  Elektronická aukcia na elektronickom trhovisku, jej povinná aplikácia pri zadávaní podlimitnej zákazky na dodanie tovaru ako súčasť postupu zadávania zákaziek s využitím elektronického trhoviska  

 

11.  Obchodné podmienky elektronického trhoviska (OPET)  a Všeobecné zmluvné podmienky- účinnosť novej verzie OPET-u k 01. 12. 2014  (verzia 1.1.) 
12.  Uzavretie zmluvy na základe výsledkov zadávania podlimitných zákaziek s využitím elektronického trhoviska

13. Následky neplnenia zmluvných podmienok pre objednávateľa a dodávateľa, sankcie 13.  Informácie o prvých skúsenostiach a nedostatkoch pri zadávaní  podlimitných zákaziek bežne dostupných na trhu s využitím elektronického trhoviska


14.  Diskusia a záver

Odborný garant - lektor:

JUDr. Marta Budišová - certifikovaný školiteľ pre EKS – ET

Termín:

21. Apríl 2015

Miesto konania:

Galanta, veľká zasadačka MU

Cena:

99 EUR (Nie sme platca DPH.)

Rôzne:

Odborné školenie je organiizované v spolupráci so spoločnosťou MARBU, s.r.o. a je určené pre objednávateľov i dodávateľov.

BONUS Účastníci si môžu so sebou priniesť vlastné notebooky s pripojením na internet a na školení sa zabezpečí  registrácia s priamou možnosťou vytvorenie základných formulárov pre obchodovanie.

Seminár je určený pre objednávateľov i dodávateľov.

IČO: 42165903
DIČ: 2023700921

POZOR!!! Máme nové číslo účtu:
7608741001/5600 
VS: 2104

Prezentácia prihlásených 8,30 - 9,00

Začiatok seminára: 9,00 hod.

Prihlášky prosíme zaslať do:  17. 4.  2015

Poskytované zľavy:

Pri vyslaní 2 a 3 osôb z 1 firmy alebo organizácie je cena za osobu 95 €

Pri vyslaní 4 a viac osôb z 1 firmy alebo organizácie je cena za osobu 90 €.

Nie sme platitelia DPH

Cena obsahuje pracovný materiál, písacie potreby - blok a pero,  obed, minerálku a zákusok.

Prihlásiť sa on-line teraz